Advenced Ninja

 2012.01.08. 16:06

Az új videóra, azért kellett ennyit várni, mert tönkrement e gépem, és az egyik ismerősömnél készítettem el a videót, a meglévő "alapanyagból"... Hivatalosan persze megkezdtem a 2. évadot, de nem tudom h mikor tudok új részeket készíteni anyag, és gép nélkül...

Sokakban megfogalmazódhat a kérdés, h most mit használok... Kölcsön kaptam egy LAP-TOPot, de ezzel nem lehet videókat készíteni, sőt játszani se nagyon... A netet is 4 napig próbáltam beüzemelni.

Ettől függetlenül igyekszem ellátni a nézőket videókkal... És már meg is kapjátok az évadnyitót... Jó szórakozást!



A bejegyzés trackback címe:

https://erdekespcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr963528850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tulsavasodas 2012.01.09. 21:13:11

Nem azért mondom, de miért kell fredyD-t utánozni? Egyedibb stílussal többre vihetnéd sztem.

Fehér Ádám 2012.02.06. 23:30:48

De ez nem utánzás fredyD műfaját folytatja nem csak fredyD-nek a műfaja ez és ezt csak mondom sztem így van

Riky35800 2012.02.13. 06:25:48

Mi a faszomért copyzol te nyamvat szardarab ?

Csak a Misleny 2012.02.19. 17:54:24

Egész stílus csak egy koppintás.
Amúgy a hangszíned és az előadásmódod olyan érdekes, hogy majdnem elaludtam rajta.
Végig sem tudtam nézni egy videódat sem kettőből.
Na mindegy, "ez egy szar", de "majd később visszatérünk", talán...

Fehér Ádám 2012.02.20. 21:22:19

hát jó de mér kell káromkodni?

oneill95 2012.04.29. 22:21:54

Hát látom, van negatív kritika, de sajnos ez van...
Szerintem nem koppintás, mert ha már koppintásról beszélünk:
Demotiváló
Kommentvitéz
like.hu
likeold.hu
ezfasza.hu

És még sorolhatnám...
Az egész világ koppint, és ha koppontásnak is látszik, akkor elnézést, de mindenkinek megvan a keresztje... :)

anti copy 2012.06.24. 23:59:16

istenem de csicska vagy full utánzod freddyD t és nagy szánalmadban még csinálsz is accot mint pl oneill95

The OVERkill 2012.07.03. 00:26:28

Kedves ÉPCJ szerkesztő! Üdvözöllek gratulálok neked mivel sikerült valami ami freddy-nek soha.....Lejáratni magát és a videómegosztás törtélmének egyik legnagyobb csillagát FreddyD-t avagy Hrutka Pál-t. Gratulálok folytasd, csak így tovább, ne félj a többi videódhoz is fogok kommentelni na szervusz!

The OVERkill 2012.07.03. 00:33:44

Remélem nem tolakodás ha megkérdem hogy mi a görbevillám-ért lopod freddy szövegét és beszólásait???! Ez több mint felháborító ráadásul szánalmas is...Amúgy a keresztneved nem véletlenül Feri?? :D
süti beállítások módosítása