Nos akkor

 2011.12.18. 21:51

Bejelentem:

Először is a karácsonyi videómat nem huszadikán, hanem huszonnegyedikén kapjátok meg!
A videó természetesen kész van, és ne kérdezzétek hogy akkor miért nem rakom fel...
Egyszerűen azért csúszik, mivel huszadikán egy másik videómat rakom fel, de természetesen azt nem csúsztatom. :)

Másodszor, mint nemrég írtam bemutatok egy ingyenes online-játék forgalmazó céget:
Bigpoint-ot!!!
Nyugalom, nem azért, mert hogy szar lenne... Épp ellenkezőleg, nagyon is szeretem, és a játékaival is gyakran játszom...(de azért felfedeztem én is egy két érdekességet)

Továbbá a szilveszteri különkiadás, ami az évad záróm is lessz, pár y8.com-os játékbemutatóval kedveskedik majd. :)
Az évadzáró rész, viszont megnyitja a 2. Szezont! Ez új "Openinget", és új videó technikákat takar!
ÉS NEM UTOLSÓ SORBAN, NEM LESSZ OLYAN VIDEÓM AMELYIK SZAGGAT!!!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://erdekespcjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr673474274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása